donderdag 5 juli 2012

Welkom

Vandaag maakte ik enkele welkomstkaartjes. En ik wil ze graag met je delen! Ik wou eens iets anders dan de diddl, jan leendert vis, me to you,... kaartjes. Dus ik ging zelf aan de slag met postkaartjes die ik op deze leuke site vond. Hieronder kun je de resultaten bekijken.

De leerlingen en ouders het gevoel geven dat ze welkom zijn, vind ik belangrijk. Hang ze daarom aan de deur waar iedereen ze kan zien.









Welke zou ik nu op mijn klasdeur kleven? Welke vinden jullie het leukst?

3 opmerkingen:

  1. Ik vind de uiltjes het leukst!
    Kan je van alles wat op je blog staat ook een voorbeeld krijgen?

    bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo,
    graag had ik geweten waar je die leuke welkomskaartjes gevonden had - welke site?
    Ik zou er eventueel een doek van willen laten maken om in de klas te hangen.
    Dankjewel
    enne knap gedaan ; )

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beste Marijke,
    Heel knap werk geleverd! Ik vind het fantastisch mooi.
    Zou het erg vinden als ik een welkomstkaartje gebruik om aan mijn klas te hangen?
    Kan je mij eventueel het kaartje met de uiltjes doorsturen? charlotte engerie@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen